About Me

My photo
Tukang komplen, orang IT

Tuesday, July 21, 2009

Salam sumer!

Salam dan selamat sejahtera..... oklah, malas nak merepek panjang....aku rasa da banyak blog yang lebih kurang macam blog aku nih, tapi xpela, aku nak meriahkan scene...

Aku ni bukan la pandai sangat komputer....just nak kongsi dgn saper2 yang sudi baca dan guna cara & tools yg aku besa pakai....korang pon bole la post apa2 prob, kiter sumer sama2 cari penyelesaian.... selain tu, korang2 pon bole sumbang/ contribute kat blog ni, so kaum2 kita ni tak la kena kuar duit utk anta komputer ke kedai....dah selalu sangat aku tengok orang kita kena kuar banyak duit semata-mata nak setel prob yang snang jer nak setelkan....

So...solamat menyumbang (jangan wat sumbang dah laa) kat blog nih.....

*erm...jangan pakai bahasa pelik2 tau..... aku buang je nanti....

No comments:

Post a Comment